maandag 3 september 2012

Reyndersstraat te hoog?

Niet alleen de vluchtheuvel Reyndersstraat/Ophovenstraat is (te) hoog, ook de Reyndersstraat zelf die heraangelegd wordt, komt hoger te liggen dan de oorspronkelijke weg waardoor er bij een aantal inwoners de kans op wateroverlast stijgt... Was dit de bedoeling van riolering in de straat? Hopelijk neemt het gemeentebestuur de klachten van de inwoners serieus en wordt gecontroleerd of de weg volgens het lastenboek én de afspraken op de infoavond met de bewoners werd aangelegd...
Werden werken voldoende van nabij opgevolgd? Ik hoop van wel!
Wil de aannemer op deze manier geld besparen om minder grond te moeten afvoeren? Opent dit de deur naar meerkosten die de aannemer aanrekent aan de gemeente? Ik hoop van niet!

Toen ik zaterdag bij mijn broer op bezoek was, was er maar een gespreksonderwerp bij de buren en ik kon bij een aantal huizen duidelijk opmerken dat de inritten niet meer zoals ervoren, aansluiten op de weg. Er is niet alleen rook, er is ook vuur...

Nu afwachten op een duidelijk antwoord van het gemeentebestuur. Sommige bewoners overwegen om klacht in te dienen en naar de rechter te trekken. Ook zij wachten op dit antwoord...

Geen opmerkingen: