donderdag 31 mei 2007

Mei: voor elke vogel een ei

Op 1 mei ging ik met Kristof mee naar de manifestatie in Bilzen. Nadia was er ook met haar gezin. Een heerlijke terrasdag!

15 mei was er onze maandelijkse bestuursvergadering. De eerste inhoudelijke punten voor onze folder van september werden samengelegd.

Op de gemeenteraad van 21 mei stelde ik een aantal
vragen.

Intussen hebben de campagnes van de verschillende partijen zich op gang getrokken. Het landschap wordt weer gekleurd met een regenboog aan borden. Het hoort erbij maar heeft 't effect?

Ik vind het alvast positief dat de Post alle folders (die zij moet verdelen) in één enveloppe stopt. Nu kan je ze nog sneller in de papiermand gooien ;-). Ook hierbij stel ik mij de vraag: ze kosten veel geld maar hebben deze effect?

Ik heb de voorbije 6 jaren 4 maal aan verkiezingen deelgenomen en het percentage aan kiezers dat deze folders leest lijkt me laag te zijn... Zeker bij bovengemeentelijke verkiezingen. Wel spijtig want je probeert zo een boodschap over te brengen.

Geen opmerkingen: