maandag 19 juli 2010

RUP (2) - Nieuw openbaar onderzoek: dien je bezwaar opnieuw in

De meerderheid houdt klaarblijkelijk met het vorig openbaar onderzoek geen rekening... Of toch, de meerderheid sprak met gespleten tong:
- in zijn inleiding haalde de burgemeester de bezwaren aan als reden waarom de plannen werden gewijzigd
- op mijn vraag om deze bezwaren dan te kennen, werd geantwoord dat dit niet kon (hoewel ik ze blijkbaar mag gaan inzien volgens de ene, en weer niet volgens de andere. Terwijl ik enkel de inhoud van de bewaren wens te kennen...
Mijn conlusie is: ik dien ons bezwaar opnieuw in. Ook roep ik iedereen op hetzelfde te doen. Had je vorig jaar opmerkingen, bezwaren, vragen,... maak als het ware een kopie van die brief en dien hem opnieuw in!
Je hebt hiervoor tijd van 2 augustus tot 30 september. Kortom: ga naar de Post en stuur 'm aangetekend op of geef je brief tegen ontvangstbewijs af op het gemeentehuis.

Geen opmerkingen: