donderdag 1 maart 2007

Februari in vogelvlucht

Vrijdag 2 februari had ik een overleg met Kristof om samen met hem wat lijnen uit te zetten over de aanpak van onze werking.
Zondag 4 februari waren we met een aantal aanwezig op de babyborrel van Zoë, dochtertje van Martien en Bert.
Maandag 5 februari zaten we een eerste keer samen voor de opmaak van onze eerste folder.
De gemeenteraadscommissie van maandag 12 februari moest ik mij voorbij laten gaan wegens milieuraad in Leopoldsburg waar ik milieuambtenaar ben.
Op onze bestuursvergadering van 14 februari werden o.a. de agenda van de gemeenteraad en het ocmw besproken.
Op de gemeenteraad van19 februari werden een aantal afgevaardigden voor intercommunales aangeduid.
ik hoop dat deze afgevaardigden de gemeenteraad voldoende zullen briefen over de intercommunale die ze vertegenwoordigen. Trouwens de wetgeving (artikel 53) schrijft dit zo voor...

Geen opmerkingen: