zaterdag 30 juni 2007

Juni: de zomer voor de deur, de kasten moesten leeg!!!

De zomer stond voor de deur maar het was vergaderitis wat de klok sloeg... Alle kasten moesten precies leeg voor't verlof... Hopelijk hebben we ons niet kapot vergaderd en komen we tot goede beslissingen!!!


Op 3 juni tijdens de kermis (verdwijnt de kermis als de zaal erkomt?) dronken we een lekker pintje op het terras van La Panza.

Op 6 juni zaten we een aanal samen over een aanpak om onze werking te verbreden.

In de laatste week van de verkiezingen heb ik wat folders van Ludo Sannen gebust. En 10 juni 's avonds kleurde het land ampersand - opletten voor het land van de Zonnekoning, daar ging de zon nooit onder maar het rijk uiteindelijk wel.

Op maandag 11 juni ben ik de gemeenteraadsdossiers gaan inkijken en diende ik 3 extra agendapunten in.

Onze groepsvergadering vond plaats op dinsdag 12 juni.


In een sportief tenue heb ik samen met een aantal anderen de finse piste op de sportzone op vrijdag 15 juni ingelopen. Ik heb de smaak te pakken: ik ga er nog meer lopen!

De gemeenteraad vond plaats op maandag 18 juni. In de late namiddag ben ik nog wat info gaan opvagen op het gemeentehuis en diende ik een aantal schriftelijke vragen in.


Dinsdag 19 juni werd een infomoment georganiseerd over het ontwerp van zoneringsplan.


21 juni: de zomer start maar ook een gemeenteraadscomissie over het "Masterplan".


Maandag 25 juni was er een gemeenteraadscommissie over de polyvalente zaal / gemeenschapscentrum.

Geen opmerkingen: